close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

בחירת משקפי שמש ב 2021

מערכת שורשטו טבת, תשפא30/12/2020

אחרי שהכרתם את כל סוגי הטרנדים במשקפי השמש לשנה הקרובה, זה הזמן לבחור מה מתאים עבורכם לפי צורת פנים

תגיות:

שנה חדשה תמיד מביאה איתה חידושים בעולם הצרכנות, בין אם זה בעולם הטכנולוגיה, הרכב, עולם האופנה ועוד. עולם האופנה מציג את קולקציית השנה הבאה תמיד לפני סוף השנה וחובבי אופנה מושבעים תמיד ישמחו לדעת מה יהיו הטרנדים הכי חמים בשנה הבאה עלינו. כולנו יודעים שזה לא משנה אם זה חורף או קיץ משקפי שמש טובות משדרגות משמעותית כל הופעה, ולכן מותגי אופטיקה מובילים מושפעים מטרנדים חדשים ולעתים אף קובעים אותם. אז כדי שתגיעו מוכנים לשנת 2021 ריכזנו לכם כמה מהטרנדים הכי חמים במשקפי השמש לשנה הקרובה.

משקפיים מלבניות

המשקפיים המלבניות

הצרות שליוו אותנו השנה והיוו את אחד הטרנדים הכי חמים, ממשיכות איתנו גם לשנת 2021. השנה הן יגיעו בגימורים חדשים ושונים כמו סיומת עגולה, סיומת מלבנית וגם סיומת חתולית. בנוסף השנה יהיה ניתן לראות את המסגרות הללו בצבעים שונים כמו אדום דם, חרדל וירוק זית.

משקפיים ספורטיביות

השנה צץ לו טרנד חדש של אופנה ספורטיבית וזה הופיע בכל מקום, כל רשתות האופנה התחילו לשווק חליפות נוחות לעבודה מהבית, חליפות אימון מעוצבות ואפילו טרנד החצאיות טניס שהציף את הרשת. יש כאלה שאומרים שהטרנד הזה נולד עקב וירוס הקורונה והעובדה שכולנו ישבנו המון זמן בבית ואפילו התחלנו לעבוד מהבית. בקיצור מה שנקרא היצע וביקוש. השנה הטרנד החזק יהיה מסגרות גדולות ומרובעות מפלסטיק עם אמירות ספורטיביות שלקוחות מעולם הספורט.

משקפיים חתוליות

המשקפיים החתוליות הן אחת הצורות הכי נחשקות כשמדברים על משקפי שמש לנשים. הטרנד העל זמני הזה ימשיך איתנו גם לשנה החדשה. השנה הצורה החתולית קיבלה שדרוג בכך שהמסגרת קטנה וצרה יותר כדי ליצור מראה עיניים יותר מצומצם ודרמטי.

מסגרות ענקיות

המשקפיים המרובעות הענקיות שראינו אי שם בשנות ה-70 ממשיכות איתנו גם לעונה הקרובה. המסגרות הגדולות שמכסות חצי פנים מתאימות לכאלה שמחפשים מראה דרמטי, נועז, ובעל נוכחות ואמירה אישית. המשקפיים הללו הן גדולות עם מסגרות פלסטיק עבות ומגיעות במגוון צבעים שונים.

משקפי טייסים

טרנד משקפי הטייסים הוא לגמרי על זמני ויישאר פה לנצח, לכל אחד מאיתנו יש לפחות זוג אחד בבית וזה בדיוק הזמן להוציא אותם. השנה המסגרות מגיעות בסיומות עגולות ומרובעות ומשלבות בתוכן עדשות צבעוניות למראה עכשווי יותר.

משקפיים עם מסגרת דקה

השנה מה שיופיע חזק יהיה מכלול סוגי משקפיים עם מסגרות מתכת דקות. מי שהיה בעל זוג כזה בעבר או כיום יודע כמה הסוג משקפיים הללו מתאים לכל סגנון לבוש. בנוסף המסגרת הזו נותנת מראה מקצועי, קלאסי ונקי וללא ספק משדרת רמה מסוימת.

משקפיים עם מסגרת עץ

הטרנד הזה הופיע בשנים האחרונות אבל עם המודעות לאיכות הסביבה הוא מתחיל לצמוח יותר ויותר. השנה הטרנד צפוי להיות מבטיח וישתלב טוב אצל אלו שאוהבים את השימוש בחומרי הגלם הטבעיים. משקפיים שישתלבו טוב עם סגנונות לבוש מתוחכמים או כאלה בצבעי אדמה ובדים רכים.

משקפי ג'ון לנון

אכן מדובר על המסגרת העגולה והאגדית שהיה מרכיב סולן להקת הביטלס ג'ון לנון והיה בעצם סימן ההיכר שלו. גם המסגרת הזו עושה קאמבק היישר משנות ה-70 בחזרה אלינו ובעונה הקרובה תראו אותה בגרסאות שונות החל ממסגרות מעוטרות בפנינים ואבנים ועד לעדשות צבעוניות בצבעי פסטל שגם מתקשרות לטרנד נוסף שילווה אותנו בשנה הקרובה.

משקפיים עם מסגרות שקופות

עוד טרנד שהופיע בשנה הנוכחית וימשיך איתנו גם לשנה הבאה. משקפיים בכל הסגנונות עם מסגרת שקופה, ואף יכולה להיות גם שקופה צבעונית. אחד הטרנדים הכי חזקים שליוו אותנו בשנה הנוכחית הוא מינימליזם וזה הופיע בכל מיני דרכים, בין אם זה באופנה, בסגנון חיים ואפילו בעיצוב פנים. ככל שתרבות הצריכה גודלת כך הצורך שלנו למינימליזם גודל בהתאם והמסגרת השקופה הזאת לגמרי משדרת את זה. תעבוד מעולה עם כל סגנון לבוש מינימליסטי וללא אמירה דרמטית ותשאיר אותכם עם מראה נקי ומתוחכם.

אז אחרי שהכרתם את כל סוגי הטרנדים במשקפי השמש לשנה הקרובה, זה הזמן לבחור מה מתאים עבורכם לפי צורת פנים, השקפת עולם, גוון עור, סגנון אישי ואפילו סוג השימוש למשקפיים, אם זה לעבודה פיזית או למשרד, וכך תדעו איזה סגנון מתאים עבורכם ועבור הצרכים שלכם ברמה האישית וברמת השימוש היומיומית.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה